Dizel Enjektör Servisi

  Aracımı 2011de 137 binde aldım. O gün bugündür hiç özel servise gitmedim. 10 bin bakımlarını bile yetkili serviste değiştirdim. Trigeri 147 binde değiştirdim. Yine yetkili serviste, 180 bin civarına geldiğinde ara sıra gaz keser gibi oluyordu. Yani motora mazot gitmiyor gibi tıkanıyor gibi böyle saniyeden az oluyordu. Yetkili servise gittim. Enjektörlerde sorun var küflenmiş dediler, sökmemiz temizlememiz lazım dediler. Tamam dedim yapıp teslim ettiler. Ancak eskisi gibi çekmez oldu. Araba sanki turbosu çalışmıyormuş gibi kalkışlarda falan sürat kesildi. Aradım bu ne böyle diye temizlediğimizden oluyor alışması lazım dediler. bir ay böyle kullandım ama nafile. Sonra gittim düzelmedi diye tekrar baktılar enjektör uçları değişmesi lazım falan dediler. Bende gereken neyse yapılsın dedim. Ona da masraf çıkardılar. Sonra 195 bine geldiğimde çırçır diye ses gelmeye başladı yine gittim. Bu kezde enjektör yuvalarının dişlileri aşınmış onlara diş açılması lazım dediler, bu dişlileri bunlar mı bozdu sizce ilk başta sökerken, birde diş açım maliyeti ne olur servise soruyorum fiyatı ne kadar çıkar bilmiyoruz diyorlar. 
         Bende aracımı servisten aldım. Dizel enjektör servisi olan teknik dizele götürdüm. Enjektörleri yeniden söktüler iç parçalarını değiştirip yeniden kod üretip revizyon ve ayar yaptılar araca taktılar araç düzeldi çekiş ve yakıt sarfiyatı düzeldi. Çok memnun kaldım teşekkürler.